Hunger games..

Hej!
Idag i skolan så hade vi bara grundämnen och en jätte lång rast ! (: bra skoladag förutom att johanna puttade mig på en tjej i åttan så jag hamnade i hennes knä , tack Johanna tack :)
Idag kom det också en dramapedagog till oss för att prata om Hungerspelen (för er som inte har läst den , läs den 12-16 år) det var Johanna Wilma Elin och Klara i min grupp och vi ska spela in ett stycke från hungerspelen med oss själva som skådespelare ): ska bli askul men lite fake tror jag haha (:
Förut när jag kom hem städade jag i typ en halvtimme sen kollade jag facebook.
Nu ska jag snart plugga franska och ta typ en macka eller något .
seyya!


Hos Tova igår..





Kommentarer
Postat av: tova

jaa det är jag!

2011-03-28 @ 21:12:02
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0