Dagen!

Hej ,
Idag blev det en grym dag med Hilma, Rebecka och Klara!
Först va vi hos klara, men vi var också  ute och köpte snacks , godis och läsk sen gick vi på en promenad och fastnade i en klätterställning mitt i solen! haha härligt var det , vi bara satt däroch snackade.
Senare skulle vi åka hem till Klara men jag och Hilma missade bussen för vi var och köpte lunch på ica hehe ;)
Rebecka och Klara åkte utan oss ): haha men bussen kom snart igen juu! Om man ska göra en lång dag kort så blev det såhär: Såjäklabragrymmastivärlenhahagrymtjuu!
Alltid lika kul med er , det vet ni! (:
Klara och Rebecka skulle hem vid fem och äta och sånt typ , då gick jag och Hilma hem till mig och bara pratade en stund sen drog hon med och då städade jag lite i mitt rum sen knappade jag på datan.
Inte föränn nu kom jag på att jag inte hade bloggat om dagen heh (:
Nu kollar jag på Melodifestivalen eller aa i ögonvrån kan man säga, kvällen blir slapp (:
Hadet.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, ja det va en gryym dag!! :))

2011-03-05 @ 23:09:18



Postat av: rebecka

JAA det var en gryym dag!! :)

2011-03-05 @ 23:10:08




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0