Gamla Ullevi

Hej! Idag har jag vart med Klara o Johanna , vi va inne på datan köpte glass och gick ut med johannas ursöta hund Wilma! Efter det drog vi hem till wilma för att grilla med hela fotbollslaget innan vi skulle på Sverige-Mexico . Sverige vann med 2-0 hehe missade båda målen och min iphone flög ner två sittrader o landade på betongmarken:( men inget hände! Igår på kvällen var jag somsagt med Klara men vi hann inte göra så mycket innan vi blev frågade om vi ville spela med 97orna som hade en match... det gjorde vi, kul men lite annorlunda eftersom att dem spelade fyra tre tre :0 Nu tänkte jag kolla twitter om ni inte följer mig gör det jag heter loveetoJB . Ps. kanske hoppar över dag tre eftersom jag helt glömde ta kort på vad jag åt med mer . Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0