Sommaren e juu trots allt kort !

Hej!
Idag åkte jag och Tilda till IKEA , skulle köpa gaderob hur man i hela världen stavar till det. Iallafall så hittade vi en med spegeldörrar ! jätte fin men blev inte alls bra på bild .
När vi kom hem rensade jag ut alla min kläder o vek dem !!!! fattar ni, sanna viker kläder detta är ett stort framsteg.
När klockan var nio var allt klart (heldagsprojekt), efter allt så träffade jag Tilda och vi köpte pizza och åt på vägen hem haha var hungrig (; . Lite senare kom hilma , haha vi bestämde oss för att sno lite bigaråer från en trädgård på gatan . GOTT! haha varje gång dem såg oss sprang vi typ en kilometer och gapflabba.
Nu kom jag typ hem för en stund sen och ska snart lägga ut bilder från kroatien puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0