träningen (grym)

hej hej , idag vart det skola ,okej (: var den vi kollade på filmen zozo på slutet av dagen !
Den var as bra , har sett den tre eller två gånger innan men ändå.
När vi slutade fick jag tillbaka min skoldator denna som jag skriver med nu då hehe! (:
Sen var det bara en och en halv timma tills träningen drog igång, denna gången var den på skolan .
Vi körde fys och spel med liten yta .
As gött!
Alla tyckte det var kul tror jag eller aa nästan alla !
Nu sitter jag i soffan nyduchad och väntar på att mamma ska ha gjort klart lite varm (som jag egentligen inte behöver
för jag e redan så varm ! )
Nu är den nog klar! serru , jag kanske slnger in något inlägg sen men det har bara varit ett idag för jag har vart väldigt bussy. bye bye

ps. sorry för bildlöst ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0