prov , igen ?

hej , idag har de vart skoladag såklart (: den började med gympa och slutade med ett oförbrätt ''prov'' , eller mer ett efterprov kan man säga för detta fick vi göra innan vi fick tillbaka vårt ''riktiga'' prov haha mycket ''  ''.
Idag har jag inte något att göra .
Skönt.
Imon har jag lite planer med johanna och rebecka men inget bestämt .
Fårse om det blir något för jag ska röja rummet mm.
Aja nu sitter jag som vanligt i soffan och kollar top model.
Ska snart äta något min mages fiffiga människor gräver ett hål där inne nu. Så jag drar in till köket ! så långt. (:
ses


aa ungefär ser det ut då haha ett helt vanligt mellanmål förutom mjölken för mig då.
Är laktosintollerant.
Tror jag 99% säker ! ):

Kommentarer
Postat av: K L A R A

Köp låglaktos mjölk eller va de heter då? :)

2011-01-16 @ 12:58:44
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0