mini-studio

hej ! idag har juag vart med klara w !
vi fotade nästan hela dagen eller jaa då jag inte gjorsde bort mig haha!
jo såhär var det, jag skulle skrämma klara ! haha nere i källaren. Så hoppar ja fram och typ gastar hehe :O där står våran hantverkare  aaaaa gassh va pinsamt gud, han ba skulle du skrämma din kompis haha ja ba nej hehe hon eju där ute det visste jag..
När jag kommer ut möts jag av en klara som nästan avlider av skratt, haha okej hon gjorde inte det men nästan.
Senare på dan gick vi hem till klara och började fota . Jag vet inte om hon kan skicka några av bilderna till mig men kanske, isf en annan dag (: nu  har jag nyss ätit och ska ge mig in i facebook & bloglovin!
ps. jag vill bara visa er en bild på klara f som jag tycker e så söt, de va när hon fyllde fem eller ngt(:


kan man bli sötare? svar: nej det tror ja inte. Puss

Kommentarer
Postat av: tilda

HAahahah! ådetvasåroligt å deetvasååroligt å jagkiknaa åjasktatta, HAha skrattar ihjäl mig! :))

2011-01-04 @ 23:35:40
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0