Träning, halt !

Hej!
Idag blev det tyvärr inget inlägg efter skolan förut för alla i vår klass har fått varsin pocketbok som heter
''hungerspelen''. Den ska (enligt min lärare och alla recensenter) typ vara ganska bra.
Innan träningen läste jag till sidan femtio i  , det skulle vi ha i läxa till på nästa torsdag!
Herregud vad lång tid vi har på oss eller jag menar man läser ju knappast en sida om dan?
Aja det är ju iallafall väldigt liten text och runt trehundra sidor så det kommer vi att jobba med ett tag framöver.
Träningen idag var tråkig för det va så grymt halt , vi körde mest spel på liten yta, koordination + lite styrka.
När jag kom hem förut skulle jag äta något och eftersom det var en evighetsen jag åt pannkakor så  så blev det!
Utan tvekan var det det godaste jag ätit på flera dagar!
Ikväll ska jag kolla på  FC köpenhamn - Chelsea .
Min pappa är på den matchen nu så det är najs!
Sorry för bildlöst hejdå!

ps. vet inte om det är rätt stavning på Recensenter och om det ens heter så?
Men jag menar dom så skriver recentioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0