taco!

Tena! sitter och äter tacosbröd med varma hallon och jordgubbsfil i ! riktigt smarrigt , fick bara tanken liksom.
För en stund sedan kom jag hem från skolan , vi har en typisk skol-dag idag . Matte , no ,svenska ,lunch och so.
Grupparbetet i skolan går lla sådär Ludvig och Anton är aktiva (inte) .
Igårkväll satt jag med min design i skolan som jag nämnde igår kanske? aja iallafall kom jag delad etta!
vi ska typ få pris vid påsk inte för att jag bryr mig så mycket men ändå lite kul (:

På fredag ska vi ha matte-prov så jag ska göra ett lite låssas prov nu snart , sen ska jag kanske ringa någon .
ps. skit vad det snöar här nu ! känner inte för det nu asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0