snabbt stabilt och jätte jätte bra.

Hej! Igår så var jag som sagt med Klara en stund på dagen typ till tre kanske , vi kollade på lite blogg-shower mm. Lite senare gick jag till Eira o Tilda, vi typ kollade i tidningar en stund sen mest snackade vi o skrattade såklartoooo.
Idag ska jag vara med rebecka men innan det ska jag typ ducha äta frukost göra mig iordninig.
Aja iallafall just nu sitter i mitt rum och är sur för att jag vaknade så himla tidigt (jag vaknade typ nio)
Men man kommer över det haha..

ps, grymt att alla inte åker skidor iår ! då är det ju iallafall någon hemma  (:

bildlöst (sorry)

Kommentarer
Postat av: klara

haha typ till 16.15 men aja ;( ;;)

2011-02-13 @ 21:57:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0