om toaletten !

Hej !
Igårkväll blev det solsidan då!
grymt!
Iallafall fick jag typ tre kommentarer (som jag inte orkade godkänna) om att jag var på toaletten på korten !
haha aa det stämmer riktigt väl kan jag säga men det var det ända stället jag inte hade fyra ögon på mig (Rebeckas och Noras) haha.
Idag ska jag nog vara med Tilda och Eira  vi funderade på att bowla men Eira har typ träning.
Det är Hilmas födelsedag idag ! grattis Hilma ! hoppas du får det grymt ! idag (: som jag redan skrivit på facebook + sms hehe.
Men det är inte bara Hilmas födelsedag idag utan alla hjärtans dag med ! får la hadet lite kul med Eira och Tilda ida då hehe ... GLAD ALLA HJÄRTANS DAG !♥


grattis. :*

Kommentarer
Postat av: tilda

Grattis hilmo!!! :D

2011-02-14 @ 19:11:43
URL: http://tildaholm.blogg.se/



Postat av: eiralinnea

Grattis lilla himloois!

2011-02-14 @ 19:56:45
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0