iphone 4!

tjena nyss kom jag hem från fobollspåret, fast jag var inte med pga av min hals.
Jag ringde pappa på vägen hem och han säger att han har beställt en iphone !
jag dör haha nemen detta kommer att bli grymt !
jag tvekade mellan en HTC eller iphone HTC har typ mer grattis appa och sånt men jag bryr mig inte haha!
Halebob allå blev det  men den kanske kommer om en sisådär 1-4 veckor :( så nu är det bara att vänta!
Nu kollar jag på Simpsons och ska snart dra till tova !
Haha alla hatar mig för detta !
Speciellt brorsan men jag ska försöka att inte ''läska'' honom (mohahaha not)
:D seya later!


Kommentarer
Postat av: tilda

Fubbo diig!

hahaa jaa alla hatar dig så du kommer inte ha några vänner, men det gör ingenting för du har ju din Iphone!



HAHAHAH skojjaa!!! :DD

2011-02-02 @ 19:31:10
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0