Fem minuter av mitt liv...

Hej!
Idag var jag med Nora , men hon drog nyss ):
Har varit på kåken och lämmnat in den tredje boken i ''klass 7:b'' , jag läste den på en dag=gött
Efter lunch drog vi in till domkyrkan, där stannade vi i ungefär 6 minuter haha grymt!
Ikväll ska jag bara mysa !
Just nu sitter jag på mitt favoritställe (under sänghimmeln) med massa tända doftljus i lycktor och på bord !
Älskar det!
Påtal om att älska ljus så skulle jag ju gjärna lägga ut bilder men mobilen verkar inte villja ansluta till datan nu tyvärr , jag ger det tre försök till! bara för er skull !

ps. i detta inlägget kom ju anledningen till alla bildlösa inlägg som har publicerats innan! och jag är ledsen för dett men jag har gjort en liten ändring nu så jag hoppas att det löser sig!


P-U-S-S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0