dåligt av mig !

Hej!
Idag började skolan ! tråkigt men ändå kul!
Det var det mest fokus på grupparbetena i idag , vi redovisade + repade igenom det några gånger.
Det gick la sådär , men vi var ju inte sämst men vi  var ganska bra ändå tror jag.
Igår blev det bara ett inlägg på morgonen där. Inlägget stämmde inte riktigt med dagen direkt för jag var med Hilma och Tova ! askul var det, vi typ chilla på Hilmas rum och snackade + (läste haha Hilma o Tova det var grymt kul ju!)
Idag när jag kom hem så läste jag ut fyran av 7b bökerna och ska snart börja på femman !
Ajuste igårkväll blev det Solsidan som vanligt då , lika bra som vanligt .
Jag kanske lägger in ett inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0