With the klara!

Hej!
Igår somnade klara direkt när jag släckte haha jag ba ;O oh nooo what have i done... klcoakn var halv fyra typ men ändå :p
Idag vaknade jag av att klara mobil pep typ facebook eller nått :( hon låg på sin mobil hela natten den pep typ tre gånger men nej henne går det inte att väcka , aja tillsist vaknade hon iallafall ! av sin mobil..
Nu ligger båda i min säg och gosar klara är ju bara bäst ! :* love till henne :D
Snart ska vi äta frukost , goooooooooooooot!
I eftermiddag blir det stå på ica och jag typ tvingade klara igår att stå och nu hatar hon mig hihi :p
Ikväll ska klaras föräldrar bort till hennes grannar så då kanske jag ska vara där !!! kul kul vet inte vad vi ska göra men hon hittar alltid på något kul iallafall kanske hyra film!?
Detta låter säkert skittråkigt men jag längtar tillbaks till sommaren när jag och klara cyklade ner för hennes jävligt långa backe ! haha weird-- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0