Tjejkväll hos Tova!

Hej!
Idag var det skola , simprov och så! ganska kul varde. Sen åkte vi hem till mig med bild för det var fan storm :s
Hemma hos mig mös vi typ och åt lite , klädde på oss och sminkade oss till Tovas tjejkväll som började halv sju!
Den var askul shit vad vi dansade :o haha sketaakul! och sen kollade vi på film + lite på idol! amanda vann :)
Ikväll ska Klara w sova över här! :p :D nu är hon lite tråkig och bara sitter o läser justin bieber grej kapitel så aa men hoppas hon blir lite piggare snart haha!
Imon blirde ica klockan 3-6 seriöst varför anmälde jag mig frivilligt D: jävla dum är jag!
Aja jag tog iallafall typ 1000+ bilder haha så det kommer!
Tagen med en gammal sony ericsson i somras herregud (Det var min pappas) ändå skarp typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0