.

Hej!
Idag var det värsta chill dan i skolan ! (: tummen upp på det! As go bamba rast haha jag klara o wilma satte oss hos Eira , Tilda och Nina , haha shit har inte skrattat så mycket på typ länge :DD haha det var julbord i bamba så vi tävlade om (jag gjorde det själv typ) om hur mycket mat man kunde få in i munnen hahahahhahahaah!
Efter skolan åkte jag in till nordstan och träffade pappa, vi kollade på julklappar som jag önskar mig och så köpte jag tilll min brorsa och hans flickvän. Nu vet han vad jag önskar mig ! och jag typ peka ut vad han ska köpa så han kanske köper den haah om mamma vill då ;) konstig mening :s köpte också en klänning + en ''kavaj till det :) kommer på bild nu snart!
När jag kom hem var jag sur för att vi skulle äta lax p; , sen skulle jag ta kort på klänningen o det så funkade inte det med självutlösare eller aa jag har inget stativ så jag började gråta haha mina humörsvängningar asså D: ...
Sen tog jag kort med mobilen istället och sen skulle jag ladda över alla bilder från iphonen + kameran så hittar jag inte överförningssladden så blir jag arg. Tillslut hittade pappa en och jag blev lite gladare och skulle sätta i sladden tills jag fattar att det är fel sladd och dör (men jag vill gjärna att den ska passa serru så jag typ trycker sönder kameran). När jag har letat en kvart till hittar jag den riktiga sladden och nu ska ni få bilder.
allt e från HM .

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

snygga grejor assååå!!!

2011-12-17 @ 09:09:36
URL: http://eiralinnea.blogg.se/



Postat av: tilda

snygg klänning!!

hahah bamba:))

2011-12-17 @ 11:03:40
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0