fullt upp ...

Idag började skolan ! , klockan nio till halv tio gick vi haha typ bara upprop o sånt.
Efter skolan så åkte jag , Klara w , Rebecka , Issa , Klara f och hilma in till nordstan . Klara köpte en justin bieber planch (stavning?) , avundsjuk ! men ska önska mig när jag fyller år!
Efter det gick vi till hamnen vid operan och tog färjan till backa sen tog vi en till klippan och sen hem höhö , mycket vi har och göra på dagarna?
iallafall så sllutade det med att jag , Klara f och Issa gick hem till Issa . Vi typ snackade o så sen gick klara då kollade jag o Issa på nån film , komedi var det iallafall :D .
När jag kom hem så åt jag o gjorde mig iordning för match mot Möndal .
VINST ! gött , fast det var i den sämre serien med ändå alltid skönt med en vinst (:
Imon börjar jag halv tio och slutar ett , vi ska få schemat imon o så.
Nu ska jag kolla lite teve och så. Men tänkte säga förlåt för dålig uppdatering idag så blir det nog bättre imon , hejdå!
Haha mobba inte bilden men det roliga var att jag beställde en glass med två kulor o fick två glassar i Kroatien.

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

hahahahhaha sanna du e go! två glassar istället för två kulor :D

2011-08-24 @ 17:49:14
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0