Smoothie..

Hej!
Idag i skolan så skulle vi som sagt spela in ett litet nyhetsprogram men Elin (som har en ganska stor roll i detta) var sjuk ): krya till dig Elin!
Men vi övade lite ändå!
Imon ska vi med skolan på Bio Roy , vi ska se ''I rymden finns inga känslor'' lite sent men den kanske är bra ?
Denna veckan har jag fullt upp med prov samt läxor så bloggningen kan variera i mängd (:
Nu när jag kom hem så gjorde jag en smoothie på Jordgubbar mjölk banan och blåbär (asgod) kommer bild nedan!
Denna eftermiddan ska jag mest plugga franska till provet seya!



sol på detta också !

Kommentarer
Postat av: KLARA

Drack också smootihe idag (:::: Gotti!

2011-04-04 @ 18:58:03
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0