Andra plats..

Hej!
Idag har vi spelat Fair Play Trophy och vi har ju som sagt vunnit alla matcher i turneringen men i finalen tog det stopp mot Änglagård :( 4-7 blev det och vi kom tvåa . Segt som f*n just nu faktiskt, fastän det bara var en skolcupp.
Jaja tvåa av 64 lag .. ändå bra kämpat!
Det var typ as mycket chips som man kunde ta där så fick med mig två stora påsar hem + att våran klass och alla andra klasser fick typ 20 påsar att ha i klassen.
Resten av dagen ska jag typ sova nej men jag är helt tröttslut  :( fårse om jag gör något men tror inte det (:
seya ..
ps. tog inte med iphonen dit så jag har inga bilder men jag lovar att lägga in bilderna som kanske kommer med i GP eller på nätet för dom fota oss hela tiden mellan matcherna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0