if i saw you in heaven...

hej nu sitter jag och käkar pasta med kasler och tomat gott e det! nyss var jag med klaraf,rebecka,nora och tova  vi var ute typ hela tiden som vi inte satt i korridåren. idag har jag varit korkad för att i bamba stog jag med en macka och smörade den samtidigt fick jag lite smör på handen men tänkte...... det går bort av sig själv lite bra sådär då kommer johanna f och backar in i min hand: O det blir en smörfläck/fettfläck på hennes skinnjacka som det inte får komma vatten på vilket betyder att den inte går att tvätta: ( jag skämdes jätte dumt var det förlåt om du läser detta JOHHANNA F, senare ikväll blir det träning: ) ser fram emot det mycket älskar det ajuste idag började idrottsspåret/fotboll askulvar det dagen har varit bra idag kortfattat, vi ses kramar ocg många pussar från mig!


älskar denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0