I WANNA BE A BILLIONERE..........

hej hej idag har dagen gått i normal takt bara att jag var så jä'la hungrig idag när jag väl kom hem från klara ooooooooo, jag var tvungen att tryka  mig en macka med ett glas vatten VATTEN? inte gott till macka men drack det för kände inte för mjölk: ( igår så blev det 3-2 i matchen vi ledde stort med spelet i början men i slutet blev det riktigt jämt... fast vi vann ju så skit i det: D.igentligen ska jag inte görs så mycket fören ikväll då ska jag och pappa hyra film och bara mysa det ska bli gött: DDDD tappa hakan nu va?                       men hejdå ses:*

ajuste igår glömde jag att ta med en tjocktröja som e ny men inget att visa direkt helt svart mjuk som vet inte vad och as goooo.....

ojj webbcam hah klara nora och jag vi tog minst 200 till; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0