i listen to...

hej hej just nu lyssnar jag på spotify som min käre bror har skaffat en alldelles egen så jag slipper hans musik mm, idag blir det träning kanske inte mest efterlängtat men söndagar står för ett stort 11 altså 11-manna och det är gött faktiskt roligare en 7-manna fast man slipper ju offside det är inte gött fast ändå bra på match.igår var jag bollkalle på qviding-kristinehamn? men 0-0 blev det och svinkallt blev det me! efter matchen åkte vi hem och värmde oss senare gick vi in till grannarna där var också tova kvällen blev en favorit nästan lite överflummit vi låste in oss på en toalett för att messa men ??????, det skulle ni gärna villja veta va? mohahah nej men då var klockan ett och alla var typ vakna det förvånar mig eller så e jag kanske käpp jmen jag faller i säng klockan halv tolv elva sådär iblan på helger.Har ni sett min nya header! cool tycker jag ingen redigerig eller någonting men spela roll det kan bli nice ändå liksom, ajuste designen kommer så småningom har liksom inga ideer i huvudet just nu men låt det ske bara så ses vi senare idag ha de!

BILDLÖST: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0