I GOING CRAZY NOW...

hejsan hejsan nu sitter jag i vår gräsliga soffa(inte utseendemässigt iallafall) och har precis ätit lite, mmmmm älskar att ha brödet i ugnen lite innan man ska äta det det blir liksom krispigt haha det kanske alla redan visste är jag kanske lite efter??:P idag hade vi konditionstest sprang 2kilometer på tid 9min=jätte bra
10=godkänt och över 10=sådär jag hade 9.30 tror jag faktiskt inte onöjd men aja det är ju inte dåligt.Nu har nyss rebecka och tova gått: ( inte så kul vi tänkte typ spela fotboll på kålltorp men sen kom jag och rebecka på att vi hade ju haft fotbollspår på skatås idag så vi var lite möra på just fotboll, det blir ju rätt mycket av det på en vecka; ) btw världens sötaste smil är denna :I hahahha söt! nu kommer en bild från igår seeya


ojj suddit men hur kan man ändra det liksom sånt e livet ..


Kommentarer
Postat av: aylin

SV: Okej, eenie meenie o somebody to love är riktigt bra b.l.a. Och tack :)

2010-09-29 @ 19:46:33
URL: http://aylinnoor.blogg.se/



Postat av: Tilda

Varför skrev du, att du var anonym när du kommenterade min blogg? och så sktev du: mm.:):)

2010-09-29 @ 20:14:25
URL: http://thiisiisme.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0