hej host host:O :/ :O

hej! ja som ni kanske listat ut genom rubriken så är jag lite småsjuk : ( tråkigt är det men inte så farligt, idag satt jag i sovkläder klockan halv tre och tänkte inte ett dugg på tiden inte föränn jag ser tova ute på gatan i alla fall för då insåg jag att det var träning klockan tre justeja shit jag måste skynda mig, hann inte tänka på att jag hade ont i huvudet och var trött för upp på cykeln och iväg till skatås skulle jag. Sen när jag kom fram efter en lång trög cykeltur kännde jag mig inte sådär världsbäst direkt så jag hjälpte mest till och stog lite i mål på några skottövningar, fast sen när det skulle vara macht låg jag på konstgräset och kollade på........ eller? ljög ja? jaa! jag kollade inte på för jag hade fullt upp med mina situps smart som jag är träna när man e sjuk inte bra fast det blev 103 stycken 103 stycken 103stycken fattar ni eller mycket! okej okej okej det var många pauser på typ fem minuter men ändå rätt nöjd: ) jag har kommit fram till att jag har 7träningspass i veckan så det är faktiskt gött! ne nu ska jag inte skriva så mycket mer för jag ska kolla på något dåligt tv program haha ha det; )


klara kom hem idag från innebandy lägret jag älskar dig klara!

Kommentarer
Postat av: klara

sssssssssssaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-26 @ 19:18:48
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0