hej alla mina kära kära läsare..

hej alla mina kära kära läsare förlåt mig för min bloggpaus, men den var lång och skön! efter ungefär två veckor eller vad det har gått så insåg jag att jag saknade detta med att kolla statistiken, godkänna kommentarer skriva på min blogg helt enkelt. nu när skolan drog igång tänkte jag att  bloggningen kanske också flyta med, lika bra. månadens höjdpunkt inträffar den 12:de because its my birthday! här komme min önskelista!



en mysig tröja!


en pippitröja; )


det rosa+genomskinligt



nu till hösten passar det bra med stövlar höga e snyggast

ojj vad liten detta är iallafall ett franskmanikyrset


pengar!


lumene mascara!


och typ en deo date den gröna plus lite andra saker ni får ha de så bra ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0