Stockholm Open

japp det är just det jag kollar på just nu. Ganska intressant faktiskt men ska nog slå över till M is for music på Mtv! nu kom i love the way you lie.. ovanligt? njaa den komer om och om igen.. enformigt finns det inga andra låtar i Mtvs värld? :question: haha jag kan nästan hela eminems rapp texter i denna låt ,gött är det haha nej men efter en dag som sjukling är det inte så svårt att kunna den.Jag har ett problem med musiken på tv:n och det är att inga ''fula'' ord ska vara med, så t.ex låten Fuck you-cee lo green har dom ändra till Forget you-cee lo green och det finns fler låtar som Billionere-travie mcCoy har dom fått ändra texten men jag menar vad gör man om det liksom inte finns ett bra substantiv till textens ord eller vad man ska säga, då kan man ju tydligen inte spela den på tv..
nu har jag beställt varma reben av mamma och pappa mm det ska smaka gott ska jag säga er tänk det med ett glas coca cola perfekt skulle jag kalla det



ojj detta skulle publiceras för ungefär två timmar sedan ooops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0