skratt/spring :(

hej nu har jag precis duchat mig fräsh efter träningen uppe i skatås med skratt/spring menar jag att jag sprang ju liksom på fotbollen idag men tova var så rolig så jag fick ont i magen,, hehe,, nu sitter jag hos tilda¨, jag drog ner datan i väskan tur att den e så liten och smidig jo jag kan visa den i detta inlägget if you want it ofcourse. Å gud vad ja blev sugen på att det skulle bli vinter så jag skulle kunna sätta på mig vinterjackan, vinterskorna, mössan och mycket mer mmmmmmmmmm vad gott0____-


en riktigt bra dator rekommenderas! ses imon pussar från mig om ni nu vill ha det;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

coooooooooool

2010-10-04 @ 10:03:31




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0