Qvidi..

Qvidning-Norby 4-1! gött nuj blir det kval: D efter att Norby hade förlorat så började en låt spelas upp den gick såhär Norby de bästa laget. Norby släpper aldrig taget. Bästa laaaaaget! haha jag och nora kunde inte sluta stirra på deras klack(två pers) som skrek fuskare efter varje mål(: haha med mer.. nu är jag helt slut ush helt tom i magen fast jag nyss åt cornflakes okej det verkade inte hjälpa så mycket men får väll snart trycka i mig lite riktig mat.Såg inte klart på idol igår någon som vet vem som åkte ut? Just nu sitter jag vid köksbordet och skriver medan teven är på ute i vardagsrummet vi har liksom en öppning mellan kök och vardagsrum, jag vet inte vad som e på jo vänta någon fotbollsmatch fast ljudet är typ inte på utan någon sportkommentator är på, på radion (: vi hörs lite senare här kommer två bilder från matchen på Nora och planen! hejdå


nej bilden på nora kom inte med hon måste raderat den från min mobil haha :question:

Kommentarer
Postat av: nora :)

haha, nejdå :P

2010-10-24 @ 21:29:53




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0