På måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting. På tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring

- hej de är bloggläsarna!
-hej
-e de sanna?
-jarå
-ska du gö ett inlägg nu?
-japp(:
här kommer det! hej nu sitter jag hos tilda den II ha-ha jag har humor? iallafall i min värld!
aa som sagt sitter jag hos tilda och bloggar på hennes skoldator: D  japp ikväll kommer yova också då ska vi kanske kolla film/mysa och tänka på att vi är lyckligt lottade efter som vi lever på jorden och att det är vintertid det vinner vi på!(: okej attt bo på jorden är det ungefär en på miljonen som gör?? haha det var tilda som skrev dedär... hon är knäpp: S okej det var jag:'( men det betyder inte att fryspåsar kostar 60kr om man köper tre rullar man kan inte köpa tre! säger tilda med en sträng blick. okej back to the reallity(stavning ger jag mig inte in på) aja Qviding-Öster gick la sådär förlust med 2-0 men vi ger inte upp hopet om en superetta plats än inte.. det beror på resultaten i Öster-Qviding nästa söndag altså borta :thumbup: jag gillar inte förluster kan jag berätta men vem gör det liksom? nu ska jag dra juste en av kvällens höjdpunkter är att jag ska äta jordgubbspaj eller vad de va ikväll haha, jag har ingen aning om varför men jag säger inte nej! Jag har blivit lite nyttigare eller vad man ska säga, jo jag har bestämt mig för att göra cirka 20situps 10armhävningar och 20saker på en drawmaskin om ni vet va det är lite udda men den är riktigt bra! så jag har gjort det i tre dagar nu ska fortsätta såklart men när vi har fys på träningen skippar jag det: D bra tycker jag hejdå vi ses imon eller ikväll vi fär se om mina kläder ändrar färg):

sorry min hjärna har gått ur led på ett ungefär så jag skriver inte normalt men alla ni som gillar att variera kan det vara något för er fundera på det...

Kommentarer
Postat av: klara

HAHA lite jobbigt att läsa... :D

Tänk på en sak... Byt inte ämne stup i kvarten ;)

2010-10-31 @ 20:07:48
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0