nytt (nästan) linne från monki!

hej nusåhär efter matchen var mina tår inge vidare uuuush när jag tänker på att det var rysligt bitande kyla plus regn kommer jag nog aldríg mer gå ut fast det kan jag inte tänka på nu får snart drar jag mig bort till Tovas hus precis runt hörnet :thumbup: inte så långt men därimot för klara som bor i björkekär har en bit..
vi tänkte typ käka godis! och mysa lite film kanske det blir i detta perfekta filmväder! juste när jag kom hem idag från matchen så kollade jag igenom lite kläder som jag hade fått av en tjej som bor här i närhetenmen hon är sjutton så allt passar ju inte. Men allt slängde jag bort innan jag såg detta linnet ganska fint går iallafall att använda nån gång t.ex som nu hehe(: vi hörs hejdå puss!


Kommentarer
Postat av: eiralinnea

vad gjorde du med dom andra kläderna?! :O

2010-10-23 @ 20:04:38
URL: http://eiralinnea.blogg.se/



Postat av: tilda

kan du inte vísa linnet?? :)

2010-10-24 @ 22:28:38
URL: http://thiisiisme.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0