i love you phillip morris!

hejsan nu har jag och tilda kollat på i love ypu phillip morris den var la sådär inget specciellt man kan förvänta sig mer av jim carrey; ) idag åt jag hos tilda afrikana mmm gott sen kom anton och olle hem till tilda och hållde på eller vänta först ringde de och ville att vi skulle komma till kålltorp men vi bara mm sure och dom ba jo men vi är seriösa en halv timme gick åt att dom skulle hålla på och med hålla på menar jag skämta/ljuga, sen kom dom till tilda och låtsades att dom var nästan ihop med mig till tildas pappa sa dom de och han släppte in dom men dom föredrog att vi skulle komma ut så vi gick ut på ballkongen men dom gick sen ringde dom väll förmodligen någon annan att (playa) eller vad man ska kalla det ; )

nu ska jag och tilda rapa och dricka coca cola haha: D :I ses


en mysig bild från i vintras (picknick) eller vad man ska kalla det i skogen med eira och tilda; )

Kommentarer
Postat av: klara

haha , jag och becka va me dom efterXD

2010-10-03 @ 00:20:32
URL: http://klaracecilia.blogg.se/



Postat av: eiralinnea

just de! Kommer ihåg den gången! ;)

2010-10-06 @ 15:46:48
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0