glass är gott..

move bitch get out the way get out the way, bitch, get out the way. haha den  äger! inte så mycket men den är kul!(:
jo jag skulle bara intyga att jag faktiskt inte är död, utan lever här och nu. dagen har jag tillbrigat med wilma, tova, klara och johanna vi kollade på film hos wilma(: den hette ''its a boy girl thing'' sådär, inte dålig men inte jätte bra.nu sitter jag med glass här i min säng med musik på och franska läxan som ska vara fast i huvet till imorgon, musik direkt från datan e inget vidare men men det får gå. HATAR  spotify-reklamen! okej possitiva saker är att vi ägde utbynäs hela matchen igår men dom kom till vårat straffområde en gång och då blev det mål.
vi kom till deras straffområde 700000000000000000 gånger men bara ett av hundra miljoner målchanser gick in så slutresultatet blev bara 1-1 men träningsmatch är bara för tränings skull och för att ha kul och det är det rätta ordet för igår.På min torsdagskväll ska väll jag ägna mig åt att äta chips och godis dricka läsk och poppa popcorn härligt ska det bli! hejdå kramar sanna haha nejdå jag kan väll bli nyttigare än så vi tar bort chipsen popcorna godiset och läsken):




Kommentarer
Postat av: eiralinnea

sv; japp:) hurså?

2010-10-29 @ 18:53:01
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0