don't worry be happy...

japp då var det dags igen.. aa är ju sjuk just nu då som är något som jag tror att ingen ser fram emmot men det är ju nästan omöjligt att undvika denna höstens förskylningar! det smittar ju exakt överallt(: tova klara samara och hilma sov ju hos mig i helgen som sagt, och innan det hade hilmas familj plus henne också då magsjuka och igår fick tova det så jag kanske åker in i den branchen också:/ men det får vi inte hoppas.Jo när jag är sjuk spenderas hela dagarna åt !D A T O R N! såklart kommer jag höra av mig flera gånger än detta.Jag skiter nog lite i statistiken nu det är bara att köra på för att sedan se hur det går men jag hoppas att ni följer mig på bloglovin.com, jag älskar bloglovin så lätt så smidigt så bra haha värsta reklamen nu jöö(;
När man är sjuk är den största nackdelen att man missar saker som är ganska viktiga i skolan t.ex som att vi har engelska prov på onsdag altså imorgon så genomgångarna idag hade inte varit fel att lyssnat på men men jag känner mig ganska säker på just ämnet engelska! så det är ju tur. nu ksa jag återgå till min nyponsoppa och facebook fast ingen är inne just nu hehe! see you later



gammal bild på tilda, saknar dig kom hem från egypten:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0