tjabba rebecka och klara w hemma hos klara!

hej hej nu ber jag om ursäkt för riktig dålig uppdatering! sorry.. ïgårkväll så va tova hos mig på kvällen hon somnade dock vid halv ett och våra parents kom hem typ vid två D: bajstråkigt men kul att foto tova under hennes skönhetsömn! haha kul men jag har inte visat dom för henne än:D men tova och jag hade faktiskt mysigt innan aa hon somnade då, vi åt pizza och drack iskalla fantor!:P idag ska jag vara med klara w och rebecka eller faktiskt är jag hos dom nu :D älskar det kalla fast jag känner lite av motsatsen.. kallt som bara den. det känns som kylan verkligen vill tränga sig igenom min tunna ansiktshud haha inte shjysst av den asså men bloggningen kommer att ökas nu kan man säga för jag vill inte vara taskigt mot min lilla dator som är beroende av mig :) seya!

pussssssssssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0