sometimes i wake up early.... no they're here all week:(

tidigt? jaa men detta är för att vi har typ några som gör om vårat badrum där nere, och det dammar som f*n kan jag ens beskriva jo när jag kom hem igår och hade kommit upp för trappan så liksom ser jag ett centimeter tjockt lager av damm fotspåren syntes tydligt!, jo det var en dammsugning som gällde, men den tog inte jag tag i hehe det var för ansträngande med tanke på att jag har lov plus att dom kommer att komma klockan sju hela veckan och väcka mig för jag kan ju inte sova i mitt vanliga rum på morgonen då skulle jag vara lite dammig vid detta laget. Så just nu sitter jag uppe på vinden(: i vår gamla soffa rätt skön faktiskt. jo idag ska jag fika inne i stan och efter det ska jag kanske vara med rebecka jo det tror ja var bestämt. så det är mina planer för idag en bloggning slänger jag nog in under dagens gång bye bye!


tovas gamla gamla gamla header åå va söt här är hennes nys blogg!


Kommentarer
Postat av: tova

vafan sanna, snälla!! :'(

2010-11-01 @ 21:56:46
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0