sök på manboobs på youtube klicka på fjärde klippet haha kul!

hej nu har jag nyss kommit hem från skolan ganska seg/bra dag. vi började med gympa sen franska efter det va det slöjd sen lunch NO och matte.. vi gör bilar i no:n min blir coolast om jag får seja det själv haha :D ikväll ska jag på tjejkväll kan man säga ungefär de ska bli toppen, men jag ska tyvärr inte sova över tror att jag skippar det helt och hållet inget för mig ! funkar helt enkelt inte jag försöker somna i typ 4timmar sen ger ja mig:( men okej de tänker vi bort possetivt: ska åka och köpa present snart!, och wilma är en sköön gubbe;) 32/35 på provet
i matten, ganska okej fast en ja siktade på alla rätt (kanske för svårt) iaf är ja glad ida! vädret är inge bra men det skiter ja i lite duggregn skadar inte , hehe okej rätt störande när alla papren och sånt blir blött :) men nu ska jag dra till IKEA  och köpa present till wilma haha skoja jag ska dra til *********** klura ut de seeya !


dagens och gårdagen hairlook haha våffel! bye bye :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Youtube är så bra. :D

2010-11-13 @ 22:58:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0