råttor!

hejsan nu sitter jag vid matbordet nyduchad men ändå inte fräsh! jo jag har nämligen hållt i marias råttor söta
 (än så länge) haha innan dom kommer att väga ca 1kg ;( jaja man får njuta av tiden innan! innan maria noras och klara var jag på pappas jobb och tjänade 200:-  för att vika alagets kläder m.m till imorgon när det är deras sista chans att komma upp i superettan igen): det ser mörkt ut eftersom Öster redan har två mål i ''duellen''. men jag ska kolla på det på teve kanal tv4 sport .nu ska jag äta bakad potatis hemmakväll=mysigt äähh nu ska jag nog äta min potatis och dricka min vannilj cola! bye bye


klara och maria!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahat tack1:):*

2010-11-05 @ 19:56:25
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0