kollar gamla bilder från 04:) haha

hej nu sitter jag och kollar på bilder från mitt goa fotbollslag! som jag gjort ett litet gott album av på facebook:D förut var jag hos tova med hilma och klara efter typ 10minuter så drog hilma:( vi typ chillade och senare fick vi ett ryck när det gäller bakning(eller iaf tova) hon bakade chokladbollar till oss inte efter recept så det talar för sig själv.. sen drog både jag och klara hem efter ett telefonsamtal:) jag tycker att man borde se om någon rnger till en fast man pratar med någon annan samtidigt, kanske inte kunna svara men typ att det vibrerar kanske? bara en tanke .Ikväll ska jag som sagt chill chill kanske hittar på nått nee! de tror ja inte, det blir faktiskt läxan nu seya!


en söt bild haha jag håller i bollen och klara står med handskarna och lila byxor tova står två snepp inått från klara!:*

Kommentarer
Postat av: klara

Svar på svar på min komentar :) haha!"

iaf: om du menade detta inlägget så komenterade jag på andra att vi var med och där står inte det!

Det står bara i detta inlägget :;) !

2010-11-16 @ 22:17:21
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0