hej shoppa nyss med madre!:)

hej nu är jag rosig om kinderna kan man säga! haha kallt men som tur är kan jag alltid lita på min tjocka kompis=vinterjackan från förra året, ska dock köpa ny:D inte för att det behövs men alltid kul med något nytt!
skiten jag köpte på bikbok som inte har bra kvallitet  va inte tillräckligt varm för att vara en vinterjacka:( men ändå lite sönder.... idag va jag hemma hos johanna med några andra människor:D haha, efter det så åkte jag till limit med madre:D vi hittade en tröja där en munktröja med dragkedja eller ojj nu blev det konstigt haha men det kommer en bild på min fina maträtt här och nu som jag lagade förut haha!



nej det gick inte vad är det för fel men jag ska jobba på det till imon jag lovar .... efter matteläxan :* puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-22 @ 22:13:27



Postat av: klara

madre? ;)

2010-11-22 @ 22:13:46
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0