Tjenere ojj kan jag inte ens stava till tjenare!

hejjlo idag har jag tittat lite på partille cupp inte för att jag tittade på någon jag kände men kul ändå sen har jag varit på pappas jobb ja ja vet inte kul att slösa bort tid på det på sommarlovet men ingen verkligen ingen och jag sa ingen var hemma eller jo rebecka men det sa hon lite sent:O men sen har jag varit på nordstan med pappa det var behövande och kul asså jag behövde lite kläder (tycker jag inte pappa) :) idag ska jag äta på michelangelo stavning? (har aldrig vart riktigt bra på det tror jag) det ska blii fun eller vi ska typ fira att hela min familj har semester idag sen blir det spanien-tyskland blir nog ganska jämt.Detta köpte jag på nordstan. hejdå;)


ginatricot 245:-



JC 45:-



JC 129:-



JC 129:-
alla dom här bilderna är tagna med öppen balkongdörr såå det blåste lite:S

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad fina kläder du har köpt (A)<3



HAHAHAHA xd ,det blev lite sent :P

2010-07-07 @ 23:04:47



Postat av: Rebecka

shit vad snygga kläder du har köpt (aa <33



2010-07-07 @ 23:09:37



Postat av: Nini

Tack so mke. :) ^^

Jag ee 13 or :D

2010-07-08 @ 11:40:19
URL: http://weinchi.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0