tjabba labba kabba!

mm jag kan ingen annan rubrik justt nu känner jag men jag hoppas det räcker med ett tjabba, jag är väldigt ledsen att det inte har blivit några bilder det senaste ska försöka sila in dom i olika inlägg:) igår var jag med tild och eira vi badade i härlandatjärn det var riktigt sköönt! sen skulle tilda in till stan för att äta på nån? resturang och jag skulle ha gäster från skåne och eira skulle bara äta middag, efter middagen så kunde eira göra något så vi gick runt lite i kålltorp så mysigt är det:) presis när vi kom in till vår gata så kom hilma hon va med oss och vi gick till eira och pratade men som synd var va jag tvungen att gå hem runt elva ;( denna dan tillbringas förmodligen med tilda like always i detta inlägget silar jag in någon bild:D ses





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0