springa,, makrill är gott:)

hej:) idag har jag sprungit med tilda och badat på vägen hem funderade jag och tilda på vad vi skulle göra idag,,
 tilda ville inte bara sitta hemma och ha tråkigt så vi ska åka till stan och prova dom mest konstigaste kläderna vi hittar oh såklart lägga ut på bloggen:D det ska bli kuul!,
 jag har typ 40 bilder från när jag tilda och klara var på michelangelo resturangen jag provade pappas kamera på mobilen den var ju jätte bra typ lika bra som en digitalkamera så jag ska nog byta mobil med honom fast utseendemässigt vill jag ha kvar min för pappas är lite fulare,,
 asså inte för att jag inte bara bryr mig om det men lite kanske:) nu lägger jag in en bild på en kompis hund som är sööt!

hejdå puss/kram sanna 

Kommentarer
Postat av: klara

Lisas hund inte katt?:p

2010-07-22 @ 14:04:52
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0