Sorry men ja menar det är ju juli:)

Tja sorry att jag inte har badat idag tänkte jag skriva men bloggat menar jag ju för badat har jag minnsan;) jag åkte till härlanda tjärn (såklart) kl 13.30 och kom hem kl 17.30 haha men det var så jäkla varmt i vattnet så vi liksom fastnade aja sen åt vi lite mellanmål och drog till kålltorp men bara jag och josse för klara gick hem för att passa sin lillasyster, vi spelade lite fotboll och så såg vi två killar vi frågade om dom ville möta oss men ne ne de ville dom inte vi frågade typ hundra gånger men dom gav sig inte sen visade de sig att josse skulle börja i samma klass som han men det viste typ inte hon eller hon kanske kände igen namnet lite men inte utseendet eller vad man ska säga hehe:question: nu är jag här med klara och väntar på josse vi ska sova över det blir nog en film eller nått men v ses imon kram



sanna

Kommentarer
Postat av: klara

snygga vi vaaa

2012-03-17 @ 00:50:40
URL: http://klaracw.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0