publish

hej! nyss var jag och eira på en springrunda efter att hon hade spenderat natten hos mig, vi gjorde inte så särskilt mycket för att båda var väldigt trötta , mina föreldrar var borta så skulle min storebror komma hem någon gång på nattten . Och självklart glömde han nycklar så både jag och eira tittade på varann näär det ringde på dörren runt 5-tiden.Vi var tvungna att gå ner för att öppnna men det gjorde inte så mycket ingen hade inte problem med att somna. Idag ska vi väll hitta på något men ingen som mäter sig med skarasommarlan ; ) imorgon blir det Eclipse med kära klara hon har fribiljetter så tvekar gör man inte. puss/kram/sanna

no photo today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0