Klara is at home:D

hej idag klockan  halv nio mötte jag tilda på gatan för att åka till kviberg stavning? viskulle titta på en som jag känner spelade dom vann med 4-0 :) bra för dom... nyss när jag satt i bilen hem så ringde min mobil de var ............   KLARA hon har faktiskt varit borta i två veckor and i have mist her! hörde du det klara nu sitter jag och tilda med varsin dator, sen blir det springa till härlandatjärn och sen klara,, juste det var en rolig sak nyss gick jag in på msn då såg jag att på tildas dator stog det att min msn-text eller vad man ska säga i alla fall så stog det typ i love facebook<3<3<3<3<3 haha och i love you tilda eira and tova ofc!<3<3<33<3<3<3<3<3 mm man la till några hjärtan hela tiden för att de skulle se bättre ut. nu kommer några roliga gammla bilder att gotta sig i:) hejdå puss/kram


tovas kändisfest från vänster

lady gaga, sandy i grease, madonna misslyckad jag!

ja det var lite bilder hejdå






Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! snygg

2010-07-19 @ 23:08:40




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0