hej här kommer fortsättningen på förra inlägget plus lite till:)

hej idag var jag på smögenbryggan och tittade i affärer sen åkte vi till stan här i kungshamn och väntade på tim som skulle komma med bussen och det gjorde han, sen gick vi runt lite och åt på ett lunchställe själv beställde jag fich and chips barn-portion men ganska stor:O när vi kom hem så läste jag lite i min nya bok som kommer på bild, när jag hade läst ett tag skulle vi gå ut och fiska jag pappa och tim vi fick tyvärr inget på första stället så vi gick vidare där mötte vi mamma hon hade tatt med lite fika så vi satte oss och fiska och fika sen skulle jag bada det var kallt:S fast man vande sig vi fick ingen fisk där heller nu ska jag äta snart så får skynda mig lite, nu kommer bilderna från resturangen förra veckan+inköpen idag på smögenbryggan hejdå puss/kram sanna

naa orkar inte mer för here i com danska hollywood fruar efter tre bilder:D
ojj vad suddig i'm sorry! ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0