heej har sprungit :) börjar bli lite enformigt

hej har nyss varit ute och sprungit och rubrikerna börjar bli lite enformiga idag var en sak annorlunda hilma var me! och på vägen hem så plockade vi typ världens godaste hallon, nu har jag precis duchat och gjort i ordning mig, snart kommer rebecka vet faktiskt inte vad vi ska hitta på fören klockan halv fyra för då blir de heden ska nämligen titta på flickor 15 kvartsfinal kul! juste stan igår med tilda var skitkul för vi provade typ hundra stycken parfymer och tilda missade typ provlappen hela tiden så hennes hand var en blandning av alla möjliga sorters parfymer haha:D imorgon ska jag resa bort:) till pappas kusiner och det ska bli kul att vara hoss dom i två dar men sen efter det bli det kungshamn vi har faktiskt ett hus att låna där så det blir i också roligt.jag kanske tar med datan tror det nu får ni ha det så gött pöss

klassresa i gränna gott(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0