heeeeej i'm back:)

heej i'm back hehe kom faktist hem i torsdags men har inte haft ''tid'' för att blogga okej så här är det, i torsdag kom tova och jag hem samtidigt fast hon från landet och jag från helsingborg a juste det var jätte kul där vattnet var typ som i grekland och helt varmt öööhhöö ville inte åka hem men ända fattade jag inte att det var Sverige jag var i en liten chock i alla fall då gick jag till tova vi var lite med tilda men hon skulle hem runt 9 och äta så vi gick till en liten fest/middag där våra föreldrar var och spelade cubb och biljard  sen blev det inte så sent när vi gick hem tur för jag var trött! Igår var jag på tovas land (kyrkesund) typ vid tjörn:) det var jätte mysigt först kom jag dit då åt vi typ lite lunch sen gick vi och badade i typ 2 timmar det var jätte kul cyklop är bäst vi fick upp runt furtio musslor som vi skulle äta men tyvärr uppnade dom sig inte när man kokade dom=dom är dåliga:( sen träffade jag och tova clarissa (tovas bästis på hennes land) jag har träffat henne förut hon är as shjyst stavning? vi gick och bada jag och tova igen när clarissa var på en båtur det var skojjigt vi var där lika länge som förut och tog självklart med cyklop senare kom clarissa hem och vi gick till henne vi hade inte så mycket att göra men sen spelade vi typ lite fotboll och så sen skulle jag och tova gunga på en gunga som såg ut som en ko man satt på varsin sida vi gunga ganska fort och när vi hade kommit till tovas sida sa det krash tova flög av och jag landa över henne:O hon sprack sin läpp och jag fick hennes hand i min hals hur den hamnade där ver jag inte men sen grätskrattade vi haha älskar det ses ikväll hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0