2010-07-18 and i'm happy

heejlo! jag känner mig ren:) idag eller a imorse ringde jag tilda vi bestämmde oss för att gå ut och springa upp till härlanda tjärn(som vi alltid åker till) och sen tillbaka det var så himla skönt i vattnet och man ville bada i evigheter men så blev det inte jag fick helt enkelt vakna upp ur min dröm haha;) och jogga hemåt när vi kom hem skulle vi testa n ågot gott men nyttigt så vi skulle göra bananchips det gick väll sådär helt kletigt och inte krispigt! juste då va eira med hon hade vi mött påväg till tilda med händerna fulla me bananer:D senare skulle i ha gäster alltså några från släkten tilda va med och åt middag och så men sen gick vi ut på gatan mötte eira, nu äter hon medans jag och tilda sitter här och bloggar hejdå ses imorn tror jag om jag inte slänger in något innan dess kram/puss sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0